Burger King, Hard Rock Café och McDonald's

 Kom nyligen hem från et relativt kort utekväll med supersöta Annie. Vi konstaterade att det inte var så kul att vara ute och roa oss när det öser ned som himmelen är öppen. Dessutom så blåser det och är jätteruggigt väder i ren allmänhet.
 
Kvällen började med ett spontanbesök på Burger King för att en av deras nyheter lockade oss, Hot Brownie och Hot Blondie. Det var ungefär varm pudding med smak av antingen vanlig choklad eller vit choklad. Jag tog en Hot Blondie, men med mjukglassen bredvid istället för på. Det var redan så kallt att glass bara hade gjort saken värre. Annie hade en chokladmuffin och varm choklad, ett klokt val med tanke på vädret.
 
 
Sen drog vi vidare mot vår huvuddestination: Hard Rock Café. Det var helt galet! Trodde inte att dem hyrde in bartenders från hela världen. Blev jätteförvånad när en bartender pratade engelska med mig. Min första tanke var "ser jag inte svensk ut?". Men Annie berättade att dem blev inhyrda från hela världen.
 
 
 
Sen drog det vidare mot... McDonald's. Vi kände att vi behövde fylla på vätske- och saltdepåerna plus att Annie var hungrig. Vi var så knasiga när vi stod där på McDonald's och skulle beställa. Jag skulle tvunget ha den sista chokladmunken. Tycker det är konstigt att dem inte får påfyllning av bakelser under dagen så det räcker till natten också eftersom McDonald's på Avenyn är öppet 24/7
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!