Då var det på gång

Bloggen håller på att flyttas till egen domän *jippie!*. Jag har inte ens försökt logga in idag på blogg.se's app eftersom jag vet om att det kommer ta månader innan den kommer fungera som vanligt (hur man nu definierar att den appen skulle fungera "vanligt").

Fram tills att den nya bloggen är färdig kommer jag att fortsätta att blogga på denna adressen och kanske en dag om inte för långt fram i tiden kommer allt material från denna bloggen att flyttas till den nya, alltså bilder och inlägg och så vidare.

När den nya domänen är klar så kommer jag självklart att meddela det här i bloggen så att ni kan fortsätta att följa mig och mitt vardagsliv i stora Göteborg ^_^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!