Ay, ay Kapten Röd

Ikväll (fredag kväll) blev det en spontankonsert med kompisgänget från skolan på Liseberg. Skulle egentligen ha filmkväll själv hemma men det var mer lockande att gå på konsert och se Kapten Röd (svensk reggae-artist). Hade aldrig hört honom förut men jag gav det en chans. Efter cirka 1,5 timmars konsert med handviftande, hoppande, skrikande och applåderande så var jag så upprymd och livet kändes så himla bra.

Efter konserten drog vi vidare till Vino Pasta. Och vid elva började vi dra oss hemåt, tidigt ja, men vissa av oss skulle jobba på lördag så det kändes bäst. Jag kom hem för cirka en halvtimme sedan och kände mig så modig för att jag gick hem ensam från spårvagnen för första gången på över ett år.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!