Finish!

Lägger den sista touchen vid min "outfit" inför kvällens middag plus eventuell bar. Det enda jag har kvar att göra är att lägga nagelförstärkare på mina naglar. Tog bort det silvriga nagellacket idag eftersom det såg rent ut sagt för jävligt ut. Och eftersom mina naglar nu börjar bli långa så ska jag göra allt för att dem inte ska brytas på ett eller annat vis, så förutom försiktighet så ska jag köra på med nagelförstärkare.



Hittade en skitbra låt på Youtube med Panic! at the Disco. Verkar som det kommer en hel del bra låtar nu, okej, just den låten jag lyssnar på (för peppens skull) är från 2011 men för mig är den brand new.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!