Coffee

Jag glömde att berätta om min fredag. Förutom att det stormade skitmycket, vilket vi upptäckte att det var en klass 1-varning när vi satt på spårvagnen hem.

Så fredagskvällen var helt galen. Mötte upp en vän i stan för att sedan möta upp med min pojkvän ute på Svingeln för att käka buffé på en kinaresturang. Jag älskar både riktig kinesisk mat och det som jag kallar svensk kinamat. Men den resturangen var på ägdes av riktiga kineser som verkligen serverade riktig kinamat. Inte biff med bambuskott eller tre små rätter som vanligt utan riktig kinamat. Både jag och min vän njöt av maten. Min pojkvän hann knappt äta för han hade fullt upp med att sysselsätta två barn som var med i sällskapet.

Efter middagen var jag och min vän sötsugna så vi letade upp ett café som låg på avenyn som hade öppet till 22 och där satt vi och flummade, drack kaffe och mumsade på varsin brownie. Dem spelade gamla klassiker som vi sjöng med till och skrattade som galningar.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!