Plugg, plugg, plugg

Med cirka två veckor kvar till tentan i läkemedelskemi så har jag äntligen kommit igång att plugga på riktigt. Förra veckan var det mest läsa ett kapitel här, ett kapitel där vilket inte gav så himla mycket resultat. Men något hände idag: frivilligt tog jag fram kurslitterturen (inte för att jag var tvungen precis) och började läsa och vips så hade jag läst om både kolinergika och adrenergika. Nu har jag kommit så långt som till medel mot migrän och då tappade jag allt intresse. Troligen för att man får migrän av att läsa det avsnittet. Strukturerna är så svåra att förstå trots att vi inte behöver kunna dem eller känna igen

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!