White strawberry

Sitter just nu och kollar på bärbuskar. Eftersom jag vuxit upp i villa med stor trädgård så kan jag aldrig sluta drömma om min egen villa med massor av fruktträd och bärbuskar som mina framtida barn kan äta av. Mina föräldrar hade ett plommonträd när jag var liten som vi fick hugga ned pga. att det var infekterat av myror. Sen hade mina föräldrar även lite jordgubbsbuskar som aldrig gav bär. Vill verkligen att mina barn ska ha det likadant när dem växer upp, förutom myror och buskar som inte gav bär.

Hittade på en hemsida att det i Sverige nu finns vita jordgubbar. Mina ögon fastnade på det med en gång. Har bara sett bilder på vita jordgubbar på Tumblr. Läste på en trädgårdssida att dem smakar ananas vilket lät lite smått spännande.


Bildkälla

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!