Super för mina förstörda naglar

Kort efter att min syster tagit studenten råkade jag ut för något fruktansvärt. I samband med att jag började jobba så fick jag problem med att mina naglar skivade sig, ganska långt ner och för att jävlas på riktigt, och var allmänt torra och tråkiga. Desperat efter hjälp gick jag in i en av de små butikerna som finns i min hemstad och bad och råd. Jag blev då rekommenderad myrraolja och nagelbandskräm för att förebygga och åtgärda att naglarna skivar sig.
 
Myrraolja har jag hört sedan innan att det ska göra så att naglarna växer fortfare, något jag verkligen vill just nu för att jag skämms för att mina naglar ser hemska ut. Jag tycker att hur en persons naglar ser ut speglar väldigt mycket personligheten. Jag är inte en nagelbitare eller någon som inte tar hand om mina naglar utan tvärtom men eftersom jag börjat jobba och har mindre tid att ta på handkräm och fixa och dona så har det hamnat lite i skymundan.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!