Sjätte juni

Idag är det Sveriges nationaldag. Jag har ingen flagga att vifta med, eller ens ork att fira dagen. Faktum är det att jag helt hade glömt att det var nationaldagen idag. Ringde min far i morse klockan 9 ungefär och blev jättechockad att han var hemma. Han brukar börja sin arbetsdag tidigt. Han dumförklarade när jag sa att jag glömt bort vår nationaldag. Fick dessutom en påminnelse igårkväll av Jonas att det var nationaldagen idag. Han skulle inte jobba och därför slapp jag logga in på MSN och hålla honom sällskap de sista timmarna innan han slutar.

Hur kan jag glömma bort att det är den sjätte juni idag? Svaret på den frågan ät att dagarna flyter ihop så lätt när man sitter hemma hela dagarna och pluggar. Vilket datum det är är inte så viktigt utan snarare hur många dagar man har på sig innan det är tentadags.

Blir ingen bild (om ni inte vill se mina tråkiga epidemiolgiberäkningar vill säga) ;P

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!