Maat!

Sitter i skrivande stund i min sång hemma hos mina föräldrar, regnet öser ner utomhus och det smattrar på fönstret sådär mysigt och härligt. Men känslan hade varit skönare om min mage inte hade skrikit efter mat. Min far har sagt åt mig att vi skulle vänta till att äta klockan 19 men när minuterna bara kryper förbi så kan man inte låta bli att tänka på den envisa hungern som inte ens vill stillas med en torkad aprikos.
 
Som tur så ska vi beställa kinamat ikväll. Det var ett tag sedan jag åt kinamat, lite för att min sambo är kvar i Göteborg och det är han som är experten på att laga kinamat förutom när det kommer till stekta nudlar för där är jag faktiskt experten. Får dem att smaka ungefär likadant som på kinaresturangerna.
 
Klicka på bilden för att komma till bildkällan.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!