Glad midsommar på er!

 
Olyckligtvis kommer jag inte få fira midsommar med min pojkvän i år i heller. Trots att vi har varit ihop i snart 4 år så har vi aldrig firat midsommar ihop. Han vet knappt vad det är, kanske att det är en stor grej i Sverige och som grundar sig i vår asatro från istiden i stort sett. Jag visade honom Youtube-klippet ovan eftersom det verkligen beskriver hur man firar midsommar och hur man överlever den.
 
Själv sitter jag i en stuga i Ystad Sandskog med mina föräldrar och några vänner till vår familj. Det är vårt traditionella midsommarfirande, i en stuga i Ystad Sandskog. Förr gick vi till idrottsplatsen och dansade kring midsommarstången men eftersom de senaste åren har varit så dåligt väder på midsommar så blir det troligen inget dansande i år i heller. Dessutom är alla "barnen" vuxna numera så det är inget roligt precis.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!