Body Shop - Mango

Jag lovade för snart en vecka sedan att jag skulle visa min nya body butter som jag köpte kort efter att jag anlänt till Skåne. Eftersom Blogg.se's mobilapp inte behagat fungera så får jag istället lägga över alla bilder till en dator. Lite krångligare än om appen hade fungerat.
 
Hur som hur, när jag var på Body Shop på Nova Lund för en vecka sedan köpte jag en ny body butter med doft av mango. Min far gillade inte min gamla body butter som luktade kokos. Jag älskade den runda doften av kokos men jag tänkte inte på att både min far och min syster hatade kokos.
 
 
Den luktar jättegott. Jag kan verkligen rekommendera body butter mango om man gillar doften av mango. Lite söt men ändå inte starkt söt.
 
 
 
Jag fick även ett prov på en mango scrub som även var återfuktande. Riktigt bra på sommaren när man bränt sig. Mycket av den huden man bränner ska av sen eftersom hudcellerna dör snabbare efter en solbränna. Har inte haft möjlighet att pröva den ännu men den tiden kommer den med.
 
 
 
Sen hade dessutom också Body Shop en lista mot djurförsök med kosmetika. I ett flertal länder är det fortfarande tillåtet. Så nästa gång ni är på Body Shop och handlar så skriv på listan. Man binder sig inte till någonting men det är jättebra att skriva på den. Man ska vara emot djurförsök med kosmetika. Djurförsök med läkemedel och operationsutrustning ska man vara för för annars kan läkemedelsanvändningen bli väldigt riskabel.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!