Same procedure every day

Dagens jobb har varit riktigt tufft. Att jobba 9-18 två dagar i rad är ganska tufft på både kropp och psyke. Jag vill verkligen jobba för att jag behöver pengarna och erfarenheten. Man stöter på så många människor av så olika karaktärer. Jag önskar att jag kunde skriva mer om mitt arbete men det skulle säkert bara tråka ut er så himla mycket. Att jobba på apotek innebär i stort sett att man gör samma uppgifter hela tiden: ta betalt, hämta och visa greker grejer för kunderna, packa upp varor från leveranserna och springa efter mina kollegor för att hjälpa kunder med grejer som jag inte kan/får svara på.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonas

Coolt! Visar man greker för kunderna? :D

Svar: Du har belönats med en länk till din hemsida som tack ^_^
Emma Albertsson

2012-07-13 | 22:26:13
http://terrority.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!