Middag med vin

Jag brukar vanligtvis inte skriva så mycket om mina alkoholvanor, jag festar inte mycket och jag dricker inte mycket men jag är vuxen så jag unnar mig vin lite då och då.
 
 
Trots att jag ska jobba i morgon så unnar jag mig faktiskt att dricka ett par glas vin. En vän till mig från Ystad ville ses ikväll och käka middag och snacka lite över ett par glas vin. Förhoppningsvis så kommer jag klara morgondagens arbete trots vinet. Börjar inte förrän 10 i morgon så det borde vara okej.
 
Min vän är inte så glad för vitt vin och jag är inte så glad för rött vin så vi fick ha varsin vinflaska. Det gjorde oss inte så mycket. Jag kan ju unna mig att det kommer räcka till nästa fredag. Vitt vin brukar inte bli räligt på en vecka så länge man förvara det i kylen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!