Mamö City

Idag bar det av mot Skånes "huvudstad", Malmö. Skulle träffa en vän från Göteborg som vistas i Malmö under sommaren. Riktigt skönt att ha i alla fall någon som man kan träffa. Hon precis som jag jobbar ganska mycket så det är lite tricky att hitta en dag vi båda kan på, men idag har jag varit ledig och min vän slutade tidigt så vi hade ett par timmar vi kunde ses på.
 
 
Efter jag hade ätit lunch med min kära mor bar det av mot Malmö med pågatåget mot Hyllie. Malmö central är enorm i mina mått mätt. Sen dem byggde om så har det blivit en aning förvirrande, som tur så har dem skyltat riktigt bra. Det är värre om man kliver av på Triangeln. Man hamnar inte precis vid Triangeln utan en bit därifrån.
 
 
Dagens outfit bestod av ett svart och vit-randigt linne med blommor, svarta shorts och mönstrade tights.
 
 
Dem har reor överallt nuförtiden. Det mesta enligt mina mått mätt är skit, men jag hittade den här söta klänningen som jag tänkte ha när vi ska fira min och min fars födelsedag med släktingarna. Ville egentligen ha en byxdress men jag hittade ingen som jag gillade. Tror faktiskt jag hade passat i en byxdress nu när jag tappat lite i vikt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!