Laughing out quite loud

Som jag skrev i söndags så skulle vi gå och se Ice Age 4. Vi gick och såg den i 3D på svenska. Jag har aldrig sett Ice Age på engelska dels för att Robert Gustavsson SKA göra rösten till sengångaren Sid. I den tredje filmen så gjorde Claes Malmberg rösten till vesslan Buck. Älskar verkligen just Ice Age på svenska. Sen finns det så klart andra filmer som är animerade som man måste se på engelska, typ som Hajar som hajar mest för att det är Will Smith som gör rösten till huvudrollen vars namn jag inte minns :P.
 
För den som sett de andra filmerna i Ice Age-serien så kan jag verkligen rekommendera den 4:e filmen. Skrattar man inte så är man en riktigt torris.
 
Värt att nämna var en speciellt roligt grej:
Fågelungen till mammuten: "När du dricker vatten men snabeln, smakar det snor då?"
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!