True Blah


Bildkälla

Jag köpte de tre första säsongerna av True Blood på DVD nu när bokrean startade i förra veckan. Kunde inte hålla fingrarna i styr och dem var så himla billiga dessutom. Detta har lett till att cirka 50% av mitt skolarbete har hamnat i ofas med hur långt jag skulle kommit egentligen. Inläsningen har gått långsamt och det enda jag vill är att komma hem, stoppa en av DVD:erna i spelaren och bara ryckas med. Glömma kemin, glömma mitt egna tråkiga vardagsliv.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mimmi

Visst är det smart? Tycker det är en genialisk ide att ha en bok där allt står. Den kan även andra läkare använda för att förnya recept och så :) Sverige borde definitivt ha en, speciellt när folk äter p-piller men inte säger till.. blir många p-piller barn på det sättet.

2012-02-29 | 12:16:36
http://kiminostyle.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!