Bus ticket

Då var det bestämt, om cirka 14 dagar åker jag till Skåne igen. Jag har inte fått abstinensbesvär av att lämna Skåne så snart efter att jag slutat jobba utan denna gången beror det på att en vän till mig fyller 25. Det händer bara en gång i livet och då måste man fira det. Jag vet själv hur det var när jag fyllade 20 förra året. Det var ett jäkla ståhej för att man fyllade 20 men egentligen så kändes det inte så annorlunda när det väl var över.
 
Bildkälla  
 
Bussbiljetterna är bokade och den här gången blir det bara inte ens weekend utan jag åker ner på fredag förmiddag, föreläsningsfri dag, och åker hem på måndag morgon för att sedan gå på föreläsning på eftermiddagen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!