Beauty

Det som fanns i paketet som jag hämtade igår eftermiddag efter att jag hade kommit hem var lite nytt smink som jag hade beställt. Mitt puder höll på att ta slut likaså min mascara. Dessutom blev jag ganska sugen på att pröva fler av China Glaze's nagellack. Denna gången blev det ett rött och ett krackelerande lack (det lila på bilden). Jag blev lite besviken på det sistnämnda eftersom det saknar pigment och är bara glitter. Det röda har jag inte prövat ännu men det lacket jag har just nu ska tas bort i morgon och då ska jag måla om dem till rött.

Ansiktsmasken köpte jag mest för att komma upp i summan för att få fri frakt. Självklart så ska jag pröva den med ^_^

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!