The Lucky One

Okej, jag vet att det börjar bli tjatigt men denna månaden bjuder bara på mer och mer biofilmer så jag vill gå och se. Trots att jag och min kära pojkvän redan varit på bio två gånger denna månaden, vilket är ett under eftersom vi nästan aldrig går på bio.

Den här gånger är det Zac Efron's nya film The Lucky Note. Jag har aldrig varit ett stort fan av den här unge mannen eftersom han var med i alla tre High School Musical-filmerna. Den enda filmen jag sett med honom utöver HSM är 17 Again. Helt ok film men det kändes fortfarande inte som att han hade växt upp. Men nu, kanske. Jag vill bara så gärna se den nya filmen som har premiär i morgon, samma dag The Avengers och någon mer film :P



Nu tror jag faktiskt att det är bäst att jag lämnar min kära dator och ser till att få pluggat. Ska ha eftermiddagen ledig så det gäller att utnyttja förmiddagen, det lilla som är kvar av den :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!