Spring nails

Femte lillpausen på cirka två timmar, pluggandet går inte så bra som jag hade hoppats. Detta beror troligen på en otillräcklig om snarare obefintlig lunch. Ska nog ta och värma lite bullar i ugnen så jag kommer till ro.

Gjorde nya naglar igår. Dem gamla började flagna så det var dags att göra nya. Jag grundade med ett av dem lacken jag köpte från H&M. Beige hette färgen och var väldigt lik min egen hudton vilket inte gjorde mig så mycket eftersom jag skulle lägga en grön rand ytterst. Jag avslutade med att lägga på ett glitterlack i blått. Trodde det skulle vara helt transparant med blått glitter men lacket var i sig också blått, därför syns inte den beige grunden. Lite synd faktiskt eftersom grunden var så lik min egen hudton. Men nu när man sett det ett par gånger så är det inte lika stor besvikelse utan är faktiskt ganska nöjd med resultatet.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!