Påskdagen

Jag vet att uppdateringen varit så himla hög (sarkasm) de senaste dagarna. Sanningen är den att jag inte haft lust att skriva ett inlägg överhuvudtaget.

Idag har vi firat min lillasyster, hon fyller år i morgon så det passade bra att fira henne idag. Men bara för att det är hennes kalas så får jag också uppmärksamhet. Eftersom jag pluggar i Göteborg så vill alla våra släktingar veta en massa, till exempel vad jag gör, hur lång tid tills jag är färdigutbildad osv.

I morgon reser jag och min kära pojkvän hem till Göteborg och vår hemstad. Det är skönt en tid att vara hemma hos sina föräldrar men det blir lite för bra idag. Jag hade gärna åkt hem idag och jag hade fått välja, en weekend är för kort tid, medan fem dagar är för mycket. All syskonkärlek grävs upp och kan bli riktigt... Jag hittar inget ord för det. Ett ord på engelska hade varit ugly men det finns inget ord på svenska som kan matcha i just detta sammanhanget.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!