Måndag - redovisning

Tidigt i morse hade vi redovisning om våra läkemedelsformer. Det finns inte så mycket att säga kring det. Det har både roligt men framförallt tråkigt. Jag trodde efter att ha genomlidit hela grundskolan och gymnasiet med en massa redovisningar att jag skulle slippa det när jag hamnade på universitetet.

Efter redovisningen åkte jag och Polli till Järntorget. Hon skulle sätta upp lite affischer till en klubb runtom i stan så jag hängde med henne eftersom vi båda behövde åka till Clas Ohlsson.

Efter att vi hade hittat det vi skulle ha gick vi till Espresso House och tog en fika/lunch. Jag behövde vänta en liten stund innan jag kunde ta spårvagnen till Angered för att veckohandla med min kära pojkvän så mest därför placerade vi våra rumpor i varsin fåtölj på Espresso House i Nordstan.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!