Iron sky

God morgon!!

Jag vaknade för cirka en timme sedan, smått chockad att jag lyckats sova till 10:30, vanligtvis händer det aldrig utan vaknar klockan 9. Så just nu sitter jag sörplar en kopp te efter att ha avnjutit min vanliga frukost.

Idag blir det inte så himla mycket aktiviteter. Mina sambo håller på att tvätta (den lilla tvätt vi hade) och jag ska snart börja plugga inför tentan på fredag. Har fortfarande inte plöjt igenom det tjocka kompendiet och dessutom så har jag ett par kapitel i en bok att läsa också.

Vi ska avsluta dagens eftermiddag med att gå på Iron Sky som hade premiär för ett par dagar sedan. Det är andra veckan i rad som jag och min pojkvän går på bio. Det brukar vanligtvis hända en gång varannan månad. Förra veckan var vi och såg på Battleship och nu ska vi se Iron Sky som sagt. Det är min pojkvän som vill se den framförallt. Jag följer med mest för att slippa sitta hemma helt ensam :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!