Inte långt kvar

Egentligen borde jag packa lite inför resan i morgon, men det går lika bra som alla andra gånger jag rest bort: kiss kasst värdelöst. Istället kommer jag troligen springa runt i lägenheten som en idiot i morgon klockan halv 7 på morgonen och leta efter säkerligen laddare till mobil, tågbiljetter och annat grejs.

Istället för att ägna mig åt att packa har jag skrivit en labbrapport med Polli och kollat på den nya teaser trailern till den femte säsongen av True Blood. Det är nog första gången som jag faktiskt har läst boken innan jag sett säsongen. De fyra första säsongerna har jag sett serien och sen läst boken. Men nu är det faktiskt bara två-tre månader innan den nya säsongen visas på HBO i USA, vilket i stort sett betyder att kanske till hösten eller vintern kommer den sista säsongen till Sverige och kommer visas på SVT någon grymt sen tid på kvällen då jag sover precis som en annan liten femåring.



Har kommit på mig själv med att skriva väldigt mycket om True Blood. En av alla mina obsessions lite då och då. Faktum är att de flesta böckerna som jag läst de senaste halvåret-året har varit någonting med vampyrer. Och ja, jag har läst Twilight-serien. Jag var stolt över det när jag läste den på gymnasiet men nu på universitetet har jag insett hur fånig den serien egentligen är. Redan när jag läste böckerna första gången kunde man gissa lite hur det skulle sluta.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!