Vidga vyerna

Prövade ett nytt recept idag till middag. Jag och min sambo har levt på ungefär samma 10 rätter sen den dagen vi flyttade ihop, med några variationer dock. Det var helt enkelt tid att hitta något nytt att ha till middag så jag drog fram ett av alla dem recept som jag fått från mina föräldrar, kycklingnuggets med sötsur sås. Himmelskt gott till middag. Det var länge sedan jag åt chicken nuggets på McDonald's så det var verkligen något jag hade längtat efter. Men dessa var helt klart nyttigare.

Det var lite klurigt att tillaga eftersom det måste klaffa bra i flödet, kycklingen skulle vändas efter halva tiden och såsen skulle kokas och innan dess så skulle allting delas i  bitar, det krävde helt enkelt lite skills. Jag är ganska ny i köket trots att jag bott i egen lägenhet sen september förra året, men detta klarade jag ganska bra. Lite stressigt men det kan man klara för att få en god middag.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!