Massor med paket!

Äntligen kom alla de prylar jag köpte tidigare i veckan via Internet.

Min mineralfoundation hade tagit slut, jag behövde en ny kabukiborste och jag hade dessutom slut på böcker att läsa till julhelgen. Tycker det alltid är lika spännande att få hem paket även om jag vet vad dem innehåller.

Jag har tidigare haft mineralfoundation men det var L'Oréal. Den var ganska bra förutom att det fanns ingen nyans som var ljus nog till mig. Som tur så tar dem här grejerna slut, efter typ ett halvår. Det var bra till sommaren när man automatiskt får lite färg i ansiktet men nu på vintern och även hösten har jag sett orange ut i ansiktet. Det är helt enkelt för mörk. Så istälelt letade jag rätt på ett annat märke: Lily Lolo som har en nyans som passar mig perfekt. Den är dessutom ekologisk och det är ett stort plus.

Jag fick idag även hem dem två första böckerna i Sookie Stackhouse-serien av Charlaine Harris.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!