Study... maybe not!

Vilken dag! Har varit vaken sen 8 i morse (för att jag behövde veckorhandla innan jag skulle till skolan. Stressa till skolan för att hinna äta lunch innan föreläsningen började. 3 timmars föreläsning som jag varvade med lite Sims >_<. Jag har inte spelat det på länge och man måste dessutom hålla koll på tider och sånt (en aning irriterande).

Just nu så har jag nyss städat undan middagen och har nyss rört ihop den första satsen bröd. Tror inte att jag orkar att plugga ikväll. Igårkväll hade jag inte tid att plugga för jag skulle till en vän och fira hennes födelsedag men ikväll har jag inte lust alls.
 
Bjuder på mina fina kaninöron som jag köpte på Liseberg sist jag var där med Sara och Jonas ^_^
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!