Försov mig!

Detta brukar aldrig hända: jag försov mig hela 45 minuter! Detta innebar att jag hade 10 minuter på mig att borsta tänderna och klä på mig, att äta frukost och sminka mig var inte ens på fråga när jag var så sent på det. Tur att jag inte vaknade ännu senare.
 
Men det värsta var nog ändå att när jag hamnar i backläge med en måltid, som i detta fall frukost, så blir jag aldrig riktigt mätt eftersom jag missat en måltid. Det är verkligen sant det dem säger om frukosten, det är dagens viktigaste måltid på riktigt.
 
Som tur så finns det möjligheter att köpa både kaffe och te och någon form av bulle. Denna gången drack jag inget kaffe eftersom mina kursare har i stort sett förbjudit mig att dricka kaffe eftersom jag blev hög på koffein en gång och det vill dem inte uppleva en gång till.
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!