Black Swan

Bildkälla
 
Idag har det varit lite halvslarvigt med bloggande. Kom hem 04:15 i morse och efter att ha duschat hoppas i säng för att sova några timmar. Dagen har alltså blivit en aning bakvänd och inte alls som jag hade tänkt mig. Fick bara pluggat en timme idag och resten har jag roat mig själv med online-spel såsom Perfect World.
 
Till middag blev det hemlagad pizza (glömde tyvärr ta en bild T_T) och sen fortsatte jag i köket med att göra snackbars. Det kommer en bild senare, jag lovar.
 
Nu ikväll bjuder min kära TV på Black Swan. Köpte filmen på DVD i sommar men har inte fått tid att se den förrän ikväll. Har självklart sett den förut och det tog mig 2-3 gånger innan jag verkligen förstod handlingen. Det är en riktigt djup film, det kan jag verkligen inte neka till och när min syster såg den första gången gav den henne rysningar i flera dagar.
 
Bildkälla
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!