Praktik-stress

Bildkälla
 
Idag öppnade sidan för val till praktik nästa termin. Detta innebar två timmars stress över att kolla hur bra pendlingen var till de olika städerna. Inte nock med att vi har alla ovanstående apotekskedjor så har vi dessutom ett antal apotek på flera hundra orter. För min del så blev jag en aning begränsad eftersom pendlingsmöjligheterna från min hemstad i Skåne till de större städerna är något begränsade ibland.
 
Men i alla fall, nu efter två timmar så har jag blivit något sånär klar. Jag har fortfarande möjlighet att ändra fram tills den 15:e oktober men jag känner mig ganska färdig.
 
Fortsättning följer...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!