Nostalgitripp à la Youtube

Ligger i soffan och bläddrar igenom musikvideos på Youtube. Jag älskar verkligen Youtube för att man kan se och lyssna på musik som man lyssnade på för ett par år sedan men som man sedan länge har glömt bort. Just nu är det Chris Brown's låtar. Från den allra första låten som jag såg på ZTV (när den tv-kanalen fortfarande fanns) när jag var 15 (2006). Man glömmer lätt bort alla stora hitar som spelade på radio och som min syster lät eka i hela huset då man bodde hemma.
 
 
 
Eller Taylor Swift's Love Story som spelades om och om och om igen på radio, man var ju galen på den trots att lyriken var en aning cheesy. Och musikvideon något fin ^_^
 
 
 
Och för att inte tala om sommarplågan 2008: Just Dance med Lady Gaga! Spelade ingen roll vilken radiokanal du lyssnade på av dem kommersiella, dem spelade Lady Gaga för fulla muggar i alla fall ^_^
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!