Ice Cream Heaven

Bildkälla
 
När jag ser bilden ovan blir jag extremt sugen på glass. Speciellt den näst längst till vänster på nedre raden. Den ser riktigt smaskig ut.
 
I morgon beger jag mig till Skåne och jag har lyckats övertala min kära mor att vi ska åka till mataffäre när vi kommer till min hemstad. Jag visste om att jag hade lite Sia Pekannötkola i frysen hemma hos mina föräldrar men jag har ätit den hela sommaren och vill nu pröva något nytt, typ som Carte D'Or's glassar. Dem har en med mangosorbet som jag tycker låter jättespännande. Har troligen någon form av obsession för mango, mango body butter, mangotvål, mangosorbet osv. osv.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!