Hyrfilm!

Dagens pluggande har gått sådär. Har behövt städa och är fortfarande inte färdig. Dessutom känner jag att det går väldigt trögt att få in allt i huvudet så jag tar det väldigt lugnt, tiny baby steps.
 
Ikväll var planen egentligen att jag skulle gå och se Modig med några vänner, det blev inställt pga. sjukdom. Sånt händer och det är smällar man få ta. Istället så flyttade jag fram gårdagens filmkväll till ikväll. Glömde hyra filmer igår så jag gick istället på Kapten Röd på Liseberg med kompisgänget från klassen. Men idag har jag bokat hyrfilmer så det enda jag väntar på just nu är att jag ska få bekräftelsen från butiken så jag kan åka och hämta dem.
 
De filmer jag bokat är The Imaginarium of Doctor Parnassuss, 21 Jump Street och Trassel. Den sista har jag sett förut men det är så himla bra så jag funderar nästan på att köpa den men har inte riktigt pengar till det nu.
 
Bildkälla
 
Bildkälla
 
Bildkälla
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!