Chibi Bunny

Kawaii sheep and cherries cushion case - CC6
 
Är inte motivet på kuddfodralet så sött man skulle kunna dö? Har dem här prydnadskuddarna som min expojkvän hade som extrakudde i sängen som jag haft ända sedan jag bodde hemma och nu är jag otroligt sugen på att skaffa nya kuddfodral till dem. Hittade en hemsida som säljer lite diverse kawaii-prylar (väskor, kuddfodral och dörrmattor) som heter Chibi Bunny. Är riktigt sugen på att beställa hem tre stycken olika motiv (har tre kuddar i sängen). Det finns inte så många motiv och priset är inte helt galet dyrt men frakten däremot är lite dyrare.
 
Beautiful anime girl cushion case - CC8
Kawaii pony and apples - cushion case - CC14
 
Alla kuddfodralen och andra söta saker går att hitta på deras hemsida ^_^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!