Bowling!

Igårkväll var jag med ett par vänner och bowlade i Gamlestaden på Strike &Co. En riktigt bra bowlinghall som ligger i gamlestadens gamla fabriker. Dem hade discobowling med 80-talsmusik som bara var för jäkla underbar. Jag är inte uppvuxen på 80-talet men jag kände igen många låtar i alla fall.

Efter bowlingen drog vi vidare till ett sushiställe. Haiku på någon tvärgata till avenyn är verkligen att rekommendera, lite dyrare men dem serverar japansk läsk (som är inbrottssäker). Jag och Christoffer fick titta på instruktionerna femton gånger innan vi kunde fatta hur dem skulle öppnad. Öppningen täcktes av en glaskula som skulle pressas ner i flaskan med en platsmanick.

Efter sushin blev det Lilla London och ännu mer umgänge. Älskar när man är många människor och man knappt träffats på hela sommaren ^_^

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!