Till skolan

Just nu håller jag på att göra en av de längsta resorna till skolan so far . Tre timmar och fyrtiofem minuter kommer det ta mig att komma till skola idag. Eftersom jag inte kunde åka hem igårkväll så får jag åka hem tidig morgon idag istället. Klockan sex ringde väckarklockan så jag fick vara så snäll och stiga upp eftersom jag inte hade packat färdigt allt.

Bussen gick fem över åtta från Lund. Något trött är jag fortfarande, kanske för att jag sov dåligt inatt. Slänger in en bild på en riktigt trött Emma :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara - lackat

sv: han är en blandning mellan norsk skogskatt och ragdoll :D

2012-05-21 | 19:12:58
http://lackat.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!