Kawaii

Tre timmars föreläsning på den första dagen på den sista kursen för terminen. Den första föreläsningen skulle ha varit tre timmar men blev två timmar istället. Dem andra föreläsningen skulle ha varit två timmar men blev inte lite mer än en timme. Ganska skönt ändå efter långhelg efter en tenta. Det är otroligt hur ringrostig man kan bli för mindre än två veckor.

Efter skolan gick jag en sväng i Linnéstan och Haga. Min pojkvän, som drabbats av den mans-förkylning behövde lite grejer från Apoteket så jag traskade dit och fixade lite näsdukar och halstabletter. Sen gick jag en sväng i Haga till Kawaii Shop. Köpte en ny nyckelring och ett nyckelskydd. Nyckelringen är så himla verklighetstrogen att jag skulle kunna äta upp den :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sara

sv: för att jag skriver kandidatuppsats och inte kommer bli färdig om jag kör 9-5.. tog dessutom en alldeles för lång lunch i solen, så var tvungen att jobba igen lite :)

2012-05-02 | 22:43:01
http://eyedust.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!