Jordgubbar

På väg gen igår från skolan åkte jag och min vän Sara förbi Kortedala och passade då på att inhandla jordgubbar till efterrätt senare på kvällen. Det fanns svenska men eftersom vi var tre personer som skulle ha jordgubbar köpte vi de billigare belgiska jordgubbarna. Dem smakade lika sött och gott som svenska. Fingrarna luktade sen bara jordgubbar eftersom jag hade fått den stora äran att skiva dem. Min pojkvän slukade alla sina jordgubbar på en gång medan jag och Sara satt och njöt av den söta smaken.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


william

gott med jordgubbar:D



Och säg vad du tycker om mina "Evil Thoughts" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-26 | 13:56:39
http://funnyones.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!