Gjort det ännu en gång

Florence + the Machine har gjort det ännu en gång! Fast denna gången ännu bättre. Hon har gjort en av låtarna till sountracket till Snow White and the Huntsmen som snart går upp på bioduken. Låten ska spegla den "elaka" drottningen. När jag hörde låten för första gången trodde jag att jag skulle börja gråta. Just den här låten är specialgjord och inte som Heavy in your Arms som fanns med på ett av soundtracken till en av Twilight-filmerna (minns inte rikitgt vilken men jag tror det var Eclipse).

Det känns genom hela låten som att man vilken sekund som helst kan kasta sig ut för ett stup och bara breda ut sina vingar och flyga. Inte första gången för min del som jag får den känslan.




Bildkälla
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!