Bloggtorka - christal pink

Det har varit lite torka på uppdateringen idag. Har inte haft så mycket att skriva om.

Jag har däremot gjort nya naglar. Efter att ha klippt ner naglarna kände jag bara för att göra något snyggt med dem. Så jag lade en bas med Depend 003 i två lager och sedan använde jag Depend 223 för att dela nageln diagonalt. Det blev enligt min åsikt riktigt snyggt med metallglansen. I gränsytan lade jag silver glitter (Depend 047) för att jämna ut gränsen en aning.

Köpte nya lack på Åhléns efter dagens föreläsning. Är så himla kul att se min samling växa. Hade en massa lack som torkat ut som jag fick slänga tidigare i vår.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!