Sortering

Köper man nytt får man slänga något, det har jag delvis vuxit upp med. Men på sista tiden har det blivit att jag glömt slänga något, eller skänka till välgörenhet för den delen. Pga detta gjorde jag en ordentlig sortering i både min garderob och det skåp vi förvarar skorna i, eller skåpen för min del eftersom jag har skor på tre ställen (kvinnor!!). Det blev slängning av både skor och kläder men också en del som ska skänkas till välgörenhet.

När jag ändå höll på och rotade bland skorna så passade jag på att smörja in mina skinnsneakers och fetta in mina vinterskor innan jag ställer undan dem för säsongen. Eftersom mina vinterskor delvis är läder så måste jag vara noga med att fetta in dem. Vintern har inte varit lång men det har ändå tärt på dem så att fetta in dem var som att skicka dem på spa. Nu är dem rena och fräscha att användas nästa säsong.

Skon till höger är infettad medan den vänstra inte är det.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!