Jag älskar mässor

Det bästa med mässor är att man får en massa gratisprylar. Jag lyckade inte roffa åt mig så många pennor som jag hade hoppats på men lite annat smått och gott, bl.a en termomugg från Doc Morris apotek, duschgel och kroppslotion från apotek hjärtat och en rengöringslotion från Medstop apotek. Vad som inte syns på bilden är tygpåsen som jag också fick från apotek hjärtat, den var jag mest ute efter eftersom den är perfekt när man ska handla mat. Handtagen var långa så man kunde bära sen över axeln.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mimmi

Ja såndär är skithäftigt att se, mamma berätta att min första dokumentär var "Ett kärlekens mirakel" och den slår ju fortfarande alla bebis dokumentärer med hästlängder. Jag var typ 4 år och helt farcinerad. Annars är A Body Story - Body snatchers och National Geographics In the womb sjukt bra dokumentärer om man vill se vad som händer :) Så dom rekommenderar jag! Tråkiga är bara att jag sett så mycket innan jag blev med barn att alla gravid appar bara är repetition :(

2012-03-15 | 04:44:27
http://kiminostyle.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!