Satans Blogg Esse

När jag äntligen får en dag som jag verkligen har tid att blogga på så kan jag inte ens logga in på blogg.se's app på mobilen. I stort sett 75% av alla blogginlägg jag skriver gör jag på min telefon. Det är smidigt och alla bilder jag tar ligger på min mobil. Dessutom kan jag enkelt blogga när jag reser inom Sverige också.

Måste lösa problemet med mobilappen så snart som möjligt, men den enda åtgärden jag kom på var att avinstallera och återinstallera skiten men funkade det... nej!

Uppdatering: Verkar inte som att jag är ensam om att inte kunna logga in. Det märkliga är att det fungerade alldeles perfekt igår när jag dessutom satt på en buss som körde i cirka 90 km/h.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!