Take away

Idag var jag så lat så att jag inte orkade ta med mig lunch till jobbet.

Näää, där ljög jag! Sen den dagen jag började jobba så har jag sagt att jag skulle köpa lunch från den lokala kinaresturangen efter den dagen jag fått lön. Nu har den 25:e passerat med råge och idag blev det av. Det kändes så skönt att kunna dra fram telefonen i början av lunchrasten och beställa mat. Slippa värma maten i micron, eller slippa bära hem lunchlådan.

Jag beställde wokade nudlar med grönsaker, en gammal favorit som aldrig slår fel. Dessutom köpte jag en vaniljmunk till eftermiddagsfikat med socker och florsocker. Riktigt gott men kladdigt ^_^

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!