Local entertainment

Vad finns det att göra i min hemstad på en söndag kväll? Hade det varit Göteborg så finns det alltid någonting att göra, typ museum, shopping osv. Men i min hemstad är allting stängt i stort sett. Endast Ica är öppet.

Som tur är så finns det en orkester som dessutom har en vänorkester från Essen i Tyskland på besök. Dem gjorde en fantastisk konsert i kväll i gästgivaregårdens trädgård. Riktigt kul att lyssna på för dem är så duktiga. Jag har dessutom spelat i den lokala orkestern för fem år sedan och det är som en nostalgitripp när man här låtarna som dem spelade för fem år sedan när jag var med.

Det blev lite smått uppståndelse när två luftballonger flög ovanför våra huvuden.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!