Tablettlabb

Ja, då försov man sig... igen! Min labbpartner sms:ade mig klockan 7:45 och frågade om när labben startade. Jag trodde helt klart att det var klockan 9 som stod på det schemat som delats ut, men nej, det hade ändrats till klockan 8 (*crap!*). Ja, det var bara att konstatera att tekniskt sett hade jag försovit mig ännu en gång. Som tur så gick situationen att räddas ganska snabbt: gå på labben klockan 10 istället :P. Jag är bara för smart ibland.

Eftersom jag inte tänkte på att vi skulle börja klockan 8 så tog jag mig god tid till att sminka mig och fixa håret. Kanske blev håret inte så himla bra, den gamla vanliga labbfrisyren som vi kvinnor måste ha: uppsatt hår. Dock lyxade jag till det lite med att ha luggen nedsläppt för att få lite feminina drag på det hela, annars ser det bara ur som en bakåtslick vilket jag också gillar men inte alltid.



Ska senare under dagen (när jag är färdig med tablettlabben) vi upp mina nya naglar. Satt ungefär två timmar igårkväll i godan ro och målade mina naglar med de nya nagellacken som jag köpte på H&M i förra veckan.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!