Fredagen 13:e

Först efter cirka fyra timmars föreläsning fick jag reda på att det var fredagen 13:e. En kursare till mig gjorde mig riktigt rädd.

Från början skulle vi ha totalt sex timmars föreläsning men vi kunde sluta en timme tidigare som tur var. Riktigt skönt! Att ha föreläsning till klockan fyra på en fredag är inte kul för fem öre.

Jag har inte haft någon större otur, förutom med vädret som stoppade oss från att grilla i kväll. Istället fick det bli soja- och sesamwok. Fick en halvflaska J.P Chenet av min mor när jag var i Skåne sist. Faktiskt ganska gott vin. Mina föräldrar drack det jättemycket när jag var yngre och den sneda halsen på flaskan framkallar så många minnen :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!