Så länge jag slipper se honom

Hej!

Sitter och skriver på arbetsflödet till morgondagens laboration. Lättare sagt än gjort ska jag upplysa er om. Vi ska artbestämma bakterier från olika prov. Vi har labbat på bakterier tidigare men nu verkar det vara riktigt viktigt att tänka på hygienen eftersom det är prov från riktiga patienter med riktiga sjukdomar och det är inget ovanligt att hitta resistenta bakterier.

För att göra skrivandet lite lättare ville jag lyssna på lite julmusik, det är ju trots allt jul! Sagt och gjort, öppnade spotify och hittade en samlingsskiva med både nya och gamla jullåtar, bland annat den nya med Justin Bieber: Misteltoe. Har försökt se musikvideon ett antal gånger utan att lyckas, allting är så fejk i hans musikvideos. Men nu lyckades jag faktiskt lyssna igenom låten. Konstaterade att så länge jag slipper se honom så går det bara finfint.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!