Student

Sitter på spårvagnen hem från stan nu. I slutade en timme tidigare än planerat och eftersom klockan bara var två så drog jag in till stan. Studenttiderna börjar närma sig och jag har två släktingar som tar studenten i år: min lillasyster och min kusin. Dem går ut på samma dag och dessutom ska dem ha sina studenter ihopa så jag har bara en fest att gå på.

Eftersom gymnasierna i Gbg har så tidiga studenttider så har dem redan börjat sälja grejer inför studenten. Till exempel sånna där gosedjur man hänger kring studentens hals istället för en blomma. Väldigt bekvämt för min del och ett längre minne för personen son tagit studenten. Jag har själv kvar grejer som jag fick när jag sprang ut. Butterick's är en bra affär att köpa studentgrejer hos. Dem har både bordsdekorationer och visselpipor (störigaste grejen med studenttider!).

Jag vill inte visa någon bild av vad jag köpt till mina släktingar eftersom det finns en risk att dem läser min blogg ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!